Waarom je sommige projecten niet ziet in je mobiele applicatie kan 2 redenen hebben:

1. Het betreffende project is opgeleverd

Wanneer een projectstatus de optie aan heeft staan om het project definitief af te sluiten, dan wordt dit project niet meer getoond in de mobiele applicatie. Vaak maakt men gebruik van de projectstatus 'opgeleverd' of 'gefactureerd'. Deze status kan per organisatie ingesteld worden.
Wanneer de projectstatus opgeleverd of gefactureerd is, dan verdwijnt het project uit de mobiele applicatie en is dus niet meer zichtbaar op smartphones en tablets. Het project is immers afgerond.

Er zijn enkele opties om ervoor te zorgen dat het opgeleverde project weer zichtbaar is op smartphones en tablets.

Projectstatus handmatig op onderhanden zetten in de webapplicatie

Door de projectstatus handmatig op 'onderhanden' te zetten in de webapplicatie is het project weer zichtbaar én bewerkbaar op de mobiele applicaties.

Extra projectstatus

Wil je dat het project ook ná oplevering zichtbaar en bewerkbaar blijft voor de gebruikers? Dan kun je dit aangeven bij bouw7. Bouw7 kan ervoor zorgen dat de opgeleverde projecten in het overzicht blijven staan en bewerkbaar blijven. Gebruikers kunnen op deze manier het project blijven bewerken. Let op: het project blijft bewerkbaar voor de gebruikers aan wie je de rechten hebt verleend. 

Bouw7 kan vervolgens een extra projectstatus toevoegen, bijvoorbeeld 'Eindoplevering'. Bij het selecteren van 'Eindoplevering' zal het project verdwijnen uit het overzicht en is dus niet meer bewerkbaar voor gebruikers.

2. Filterinstellingen staan niet goed

Het kan zijn dat door je huidige filterinstellingen sommige of alle projecten niet zichtbaar zijn in je mobiele applicatie. Ga hiervoor naar de filterinstellingen in de rechter bovenhoek van je scherm en zorg ervoor dat het 'tijdsfilter' en de 'filter op status' goed staan ingesteld. 

Zie je nog steeds geen projecten in je mobiele applicatie staan? Neem dan contact met ons op.

Heeft u het antwoord gevonden?