Om te beginnen met factureren zonder foutmeldingen, zijn de volgende punten belangrijk:

  • Instellen vervaltijd, 1e- en 2e herinnering (per contact of algemeen)
    instellen algemeen kan hier: Mijn account
  • Instellen logo + aanvullen bedrijfsgegevens, instellen kan hier: Mijn account
  • Mailadres en debiteurnummer toevoegen aan te factureren contact.
  • Verkoopprijs materialen instellen kan hier: Materiaal beheer
  • Handmatig instellen status reeds gefactureerde projecten. Projecten die opgeleverd zijn maar op een andere manier dan bouw7 zijn gefactureerd, handmatig status instellen op 'gefactureerd'. Op deze manier is het inzichtelijk welke projecten nog moeten worden gefactureerd.

Het versturen van automatische herinneringen staan standaard aan. Wil je niet dat er automatisch herinneringen vanuit bouw7 worden verstuurd? Ga dan naar Account > Instellingen > Factuur en vink 'Schakel automatische herinneringen uit' aan:

Heeft u het antwoord gevonden?