Binnen het bouw7 platform kunnen er tal van e-mails verstuurd worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan contracten, offertes en facturen. Het is hierbij mogelijk om per e-mail een e-mailadres van de verzender in te stellen, dit kan de organisatiebeheerder instellen en werkt als volgt:

Ga naar Account > Instellingen en klik vervolgens links op 'Mail instellingen'.

Let op: heb je de optie 'Mail instellingen' niet in je account? Dan heb je geen SPF-record ingesteld. Neem hiervoor contact op met onze helpdesk.

Je ziet dat je, op de 1e en 2e factuurherinnering na, per onderdeel 3 opties hebt: 'Organisatie', 'Gebruiker' en 'E-mail'. Door 'Organisatie' te kiezen wordt de betreffende mail verzonden namens het e-mailadres van je organisatie. Kies je voor 'Gebruiker', dan wordt de mail verzonden namens de ingelogde medewerker en kies je voor 'E-mail' dan kun je handmatig een e-mailadres invoeren. Tevens heb je de mogelijkheid om CC- (kopie) en BCC-adressen (blinde kopie) in te voeren.

Onderstaand zie je voorbeeld van een factuur e-mail waarbij alle velden gevuld zijn.

Heeft u het antwoord gevonden?