Klik hier om het artikel te openen in je browser

Regelmatig komt het voor dat er op een verlopen week nog uren toegevoegd moeten worden. Verlopen weken staan echter niet altijd in het overzicht. In dit artikel leggen we uit hoe je deze uren toe kunt wijzen.

 Stap 1. Klik in de app bij 'Projecten' op de betreffende projecttegel. 

Stap 2. Klik vervolgens op het tabje 'Uren' en daarna op het 'plusje' rechtsboven.

In het venster wat nu verschijnt kies je voor 'Medewerker'.

Stap 3. In het scherm waar je je nu bevindt selecteer je een medewerker, vervolgens het aantal uren, het uurtype en de dag waarop deze uren gewerkt zijn. Vervolgens klik je rechtsboven op het vinkje en je uren en verlopen week zijn toegevoegd!

Verlopen weken blijven nu in het overzicht staan en kunnen aangevuld worden met extra uren.


Heb je hier nog meer vragen over?

Neem dan contact op met ons Customer success team via de live chat.

Succes!

Heb je het antwoord gevonden?