Klik hier om het artikel te openen in je browser

Wanneer je op '+ Factuur' klikt, zie je een nieuw scherm verschijnen.

Hier klik je op aanpassen om de factuur te bewerken.

Wanneer je een nieuwe factuur aanmaakt staat de status standaard op Concept, deze is echter te allen tijde te wijzigen. Vul alle informatie die je voorhanden hebt in.

Regels:
Dit zijn je factuurregels die je zelf naar eigen wens kan invullen.

Details:
Hierin kan je alle bijkomende informatie over de factuur kwijt, zoals een factuuromschrijving, een contact toevoegen of er een creditfactuur van maken.

Onderaan deze pagina heb je de mogelijkheid de G-rekening in te voeren, het werkadres en het btw nummer in te vullen.


Interne notitie
In dit tekst gebied heb je de mogelijkheid een notitie te zetten die belangrijk kan zijn voor collega's. Dit wordt intern getoond.

Bijlagen:
Hier kan je je bijlagen toevoegen zoals, manurenstaat, materiaallijst, materieellijst,
afvallijst en/of factuurbijlagen.

Let op: een factuurnummer wordt pas gegenereerd wanneer status 'Concept' gewijzigd wordt of wanneer je de factuur verstuurt.

De factuurregels zijn handmatig in te vullen. Sla je factuur op door op 'Sluiten' te klikken.

In het detailscherm heb je de mogelijkheid om de details van de factuur in te voeren. 

Het is ook mogelijk om een creditfactuur aan te maken, hoe je dit doet lees je hier.

Met opties kan er een pdf of een ubl van de factuur gegenereerd worden. Ook kunnen er eventuele bijlagen bij de factuur worden geüpload. 


Heb je hier nog meer vragen over?

Neem dan contact op met ons Customer Success team via de live chat.

Succes!



Trefwoorden: Factuur, aanmaken, invullen, bewerken, invoice

Heb je het antwoord gevonden?