Klik hier om het artikel te openen in je browser

Om een nieuwe medewerker aan te maken ga je om te beginnen naar 'Medewerkers' > 'Medewerkers'.

In het volgende scherm klik je op de groene knop '+ MEDEWERKER'.

Hier kun je alle gegevens die je hebt van de medewerker invullen. Bij het kopje 'Inlog gegevens' maak je inloggegevens aan voor je medewerker.

Ook is het nu mogelijk om het type gebruiker nu te selecteren. 

Wanneer je alle gegevens hebt ingevuld sla je dit op door op 'AANMAKEN' te klikken. Je medewerker kan nu zelf inloggen in Exact bouw7. Je kunt je medewerkers rechten verlenen op de rechtenpagina, meer daarover lees je hier

Medewerkers importeren

Heb je een lijst van medewerkers beschikbaar in Excel? Dan kan deze door een consultant geïmporteerd worden in jullie omgeving. Houd dan de volgende volgorde aan:

Kolomvolgorde (met een * is verplicht):

  • Voornaam *

  • Achternaam *

  • E-mailadres

  • Straatnaam + huisnummer

  • Postcode

  • Plaatsnaam

  • Telefoonnummer (moet als platte tekst opgeslagen worden)

  • Geboortedatum (moet als platte tekst opgeslagen worden)

  • Duur werkweek

  • BSN (moet als tekstveld opgeslagen worden)

  • Datum in dienst (moet als platte tekst opgeslagen worden)

  • Datum uit dienst (moet als platte tekst opgeslagen worden)


Heb je hier nog meer vragen over?

Neem dan contact op met ons Customer success team via de live chat.

Succes!


Trefwoorden: nieuwe gebruiker, personeel, personeelslid, aanmaken, account, persoon, medewerker, inlog, inloggen, toegang

Heb je het antwoord gevonden?