Om een nieuwe medewerker aan te maken ga je om te beginnen naar 'Medewerker' > 'Medewerker'.

In het volgende scherm klik je op de groene knop '+ MEDEWERKER'.

Hier kun je alle gegevens die je hebt van de medewerker invullen. Bij het kopje 'Inlog gegevens' maak je inloggegevens aan voor je medewerker (het hoeft geen bestaand e-mail adres te zijn). Meer hierover lees je hier.

Ook is het nu mogelijk om het type gebruiker nu te selecteren. 

Wanneer je alle gegevens hebt ingevuld sla je dit op door op 'AANMAKEN' te klikken. Je medewerker kan nu zelf inloggen in bouw7. Je kunt je medewerkers rechten verlenen op de rechtenpagina, meer daarover lees je hier

Medewerkers importeren.

Heb je een lijst van medewerkers beschikbaar in excel? Dan kan deze door een consultant geïmporteerd worden in jullie omgeving. Houd dan de volgende volgorde aan:

Kolom volgorde (met een * is verplicht)

  • Voornaam *
  • Achternaam *
  • E-mailadres
  • Straatnaam + huisnummer
  • Postcode
  • Plaatsnaam
  • Telefoonnummer (moet als platte tekst opgeslagen worden)
  • Geboortedatum (moet als platte tekst opgeslagen worden)
  • Duur werkweek
  • BSN (moet als tekstveld opgeslagen worden)
  • Datum in dienst (moet als platte tekst opgeslagen worden)
  • Datum uit dienst (moet als platte tekst opgeslagen worden)

Succes!

Heeft u het antwoord gevonden?