Bovenin kun je kiezen uit: Regels | Details | Bijlagen

Regels:
Het opbouwen / aanpassen van je factuurregels.
Details:
Alle informatie over je contact en factuurinstellingen.
Bijlagen:
Toevoegen en / of verwijderen van je bijlagen.


Regels:
Voor een nieuwe regel klik je op 'Regel toevoegen'.

Nu kun je beginnen met het bouwen van de factuurregels.

Voor het aanmaken van hoofdstukken klik je op "+ Hoofdstuk", er verschijnt een pop-up waarin je het nieuwe hoofdstuk een naam kunt geven.
De hoofdstukken kun je gebruiken als je bijvoorbeeld materialen bij elkaar wilt zetten.

Na het aanmaken van een nieuw hoofdstuk, kun je regels gaan toevoegen.
Aangemaakte regels kun je verslepen, indien ze niet op de gewenste volgorde staan.

Hieronder aan aantal voorbeelden van de symbolen die voorkomen in de regie facturatie.

Het vergrootglas geeft je de mogelijkheid om te zoeken in je materialen lijst.

Met de dubbele strepen kun je de factuurregels verschuiven.

Met de checkbox kun je meerdere factuurregels samenvoegen. Hiervoor selecteer je alle regels die je wilt samenvoegen en klikt op de knop "Samenvoegen".

Bovenstaand symbool toont alle geboekte regels op het betreffende project.

Ben je klaar met alle regels opzetten, klik dan op 'Sluiten'. Je factuurregels worden dan opgeslagen en getoond in de voorbeeldfactuur.

Onder de tab 'Details' vind je alle informatie over de factuur en kun je eigen sjablonen toevoegen en eventueel een interne notitie kwijt.

Onderaan de 'Details' pagina kun je nog aangeven of het gaat om een creditfactuur, of je G- en N-rekening instellen.

De volgende tab is 'Bijlagen', hier kun je je factuurbijlagen toevoegen of je algemene factuurbijlagen die je van te voren al in de bouw7 omgeving hebt gezet.

Ben je klaar, klik dan op "Sluiten".

Zo, je factuur is gemaakt en klaar om te worden verstuurd.

Succes!!

Heeft u het antwoord gevonden?