Als je wilt weten hoe ons product-team beslist over de verschillende verzoeken die binnenkomen, geeft dit artikel inzicht in dat proces.

Net zoals dat de bouw nooit stil staat, is Exact bouw7 ook continu in beweging. De technologie wordt steeds verbeterd en in de bouw vindt er ook op allerlei manieren digitalisering plaats. Samen met jou waarborgen wij onze nummer 1 positie en bouwt Exact bouw7 aan hét platform voor de bouw.

Wat goed is om te weten is het volgende: 

  • Wij moedigen jullie aan om op en aanmerkingen/ wensen en ideeën aan ons door te geven om er zo voor te zorgen dat wij met jullie input de software blijven door ontwikkelen.
  • We publiceren geen roadmap van features welke in behandeling worden genomen, voor de meest recente status bekijk de tickets in ons klantportaal;
  • Onze productmanager beoordeelt regelmatig de door jullie ingebrachte punten.

Hoe Exact bouw7 kiest wat te implementeren.
We plannen features in op basis van verschillende factoren:

  • Klantcontact - Onze consultants en accountmanagers zitten bijna dagelijks bij onze klanten, maar ook via de chat, telefoon of per mail krijgen we feedback van jullie binnen. 

Ons Customer Success team biedt inzichten in de onderwerpen die onze klanten goed vinden werken, maar ook wat Exact bouw7 kan doen om verder te ontwikkelen.

  • Verandering in de praktijk - De bouw, wet en regelgeving en de praktijk staan nooit stil. Daarom houdt Exact bouw7 rekening met veranderingen die een verschil gaan maken in de praktijk, om ervoor te zorgen dat jullie zo snel mogelijk klaar te stomen voor deze veranderingen. 

Statussen
Gedurende het implementatietraject van een klantwens, vanaf het moment van aanmaken tot wanneer de klantwens live is, heeft een klantwens verschillende statussen. Hieronder staan de verschillende statussen die bouw7 aan wensen hangt en een korte uitleg:

  • Open:
    De wens is bij ons binnengekomen en staat ter beoordeeling. We houden je op de hoogte!
  • Binnenkort op Roadmap:
    Goed nieuws! De wens is geaccepteerd en we houden je via het ticket op de hoogte van wanneer deze op de Roadmap komt!
  • Op de Roadmap:
    De wens staat op de planning. Zodra we aan deze ticket beginnen, krijg je hiervan bericht! 
  • In huidige sprint:
    De wens wordt meegenomen in de komende sprint. Dus nog even geduld, we verwachten dat deze binnen 6 weken live voor je staat!
  • Afgerond:
    Goed nieuws, je gewenste functionaliteit is klaar en staat nu live! Je kunt de feature vanaf nu gebruiken, laat ons weten wat je ervan vindt!
  • Geannuleerd:
    We hebben de wens beoordeeld en zullen deze niet uitvoeren. In de wens hebben we de reden waarom genoteerd, dus voor verdere informatie bekijk de wens.
  • Toekomst
    We hebben de wens beoordeeld en zullen deze nog niet uitvoeren. Deze wens zal wel voor de langere termijn meegenomen worden, dus nog even geduld, we zullen hier later op terugkomen.

We zijn continu bezig met het verbeteren en updaten van ons product. Wanneer je op de hoogte wilt blijven van de nieuwste wijzigingen, bekijk dan onze release pagina of op ons vernieuwde klantportaal. Uiteraard wordt er een mailing gestuurd bij de grote updates, hierbij moet je denken aan compleet nieuwe modules, of koppelingen met nieuwe partners.

Succes!

Heeft u het antwoord gevonden?