Klik hier om het artikel te openen in je browser

In deze handleiding leggen wij uit hoe je direct gebruikers kunt aanmaken in Exact Online Bouw en Exact Online en hoe je het abonnement kunt beheren.

Welke type gebruikers zijn er?

Standaard gebruiker: Als standaard gebruiker heb je toegang tot de mobiele omgeving om registraties in te voeren.

Platform gebruiker: Als platform gebruiker heb je toegang tot zowel de mobiele omgeving als de web-omgeving, dus van boekhouding tot facturatie. Ook krijg je met de standopname en rapportages inzicht in je bedrijf.

Exact Online Bouw

Zorg dat je bent ingelogd met het hoofdaccount (Admin) en ga naar Instellingen > mijn abonnement. Vanuit hier kun je extra gebruikers toevoegen aan je abonnement.

Naast het tabblad van de details van je abonnement, is een tabblad waar je facturen worden weergegeven.

Exact online

Ga rechtsboven onder de avatar naar Mijn Exact Online > Mijn abonnement > Abonnement beheren.


Ook kun je op deze pagina naar de digitale brievenbus. Hier worden alle facturen opgeslagen die je krijgt van Exact Online Bouw.


Heb je hier nog meer vragen over?

Neem dan contact op met ons Customer success team via de live chat.

Succes!


Trefwoorden: abonnement, facturen, mail, Exact online, beheren, gebruikers, toevoegen, digitale brievenbus, aanmaken, nieuw personeel

Heb je het antwoord gevonden?