Wil je de offerte een persoonlijke uitstraling geven? Dan kun je gebruik maken van de handtekening onder offerte.

Medewerker handtekening

Om te beginnen moet er een handtekening worden gedigitaliseerd. Dit kun je doen door bijvoorbeeld een handtekening in te scannen. Vervolgen ga je naar Medewerker en klik je op bewerken.

Onderaan de pagina krijg je de optie om een handtekening bij de medewerker toe te voegen. Voeg de afbeelding toe en klik op opslaan.

Offerte

Vervolgens ga je de offerte aanmaken en kies je als adviseur de medewerker waarbij de handtekening is toegevoegd.

Nadat de offerte is gemaakt en er een pdf kan worden gegenereerd wordt de handtekening bij de offerte geplaatst.




Heb je hier nog meer vragen over?

Neem dan contact op met ons Customer success team via de live chat.

Succes!


Trefwoorden: handtekening, paraaf, ondertekening, hand, offerte, aanmaken, persoonlijk,

Heb je het antwoord gevonden?